Aparat de masaj pentru circulația sanguină

APARATUL DE MASAJ  PENTRU CIRCULAȚIA SANGUINĂ

Beneficii ale utilizării APARATULUI  DE MASAJ:

  • Poate îmbunătăți circulația sanguină, un antrenament cardio
  • Stimulează rezistența și tonusul musculaturii
  • Asigură un numar optim de exerciții specific unui antrenament de tip fitness
  • Poate ajuta în relaxarea musculaturii după un efort susținut

Cele 4 Programe de vibrație ale APARATULUI DE MASAJ:

  1. Program manual. Nivelul de vibrații este selectat de către utilizator, în funcție de necesitate, de la viteza 1 la viteza 12.
  2. Program automat. Vibrare automată de la viteză redusă la viteză mare, cu frecvență neregulată.
  3. Program automat. Vibrare automată de la cea mai mică la cea mai mare viteză, sub formă de undă.
  4. Program automat. Vibrare automată de la viteză redusă la viteză mare, cu frecvență neregulată.
  5. Datorită posibilității de a selecta modul de vibrație alaparatului, cu ajutorul celor patru programe, putem realiza un numar de 12 programe de antrenament zilnic pentru toate grupele de mușchi principali.
  6. Datorită posibilității de a selecta modul de vibrație alaparatului, cu ajutorul celor patru programe, putem realiza un numar de 12 programe de antrenament zilnic pentru toate grupele de mușchi principali.

Pentru o utilizare adecvată a APARATULUI vă recomandam ca înaintea utilizării să efectuați urmatorele exerciții de încalzire, conform instrucțiunilor din manual, pentru: întinderea cvadricepșilor, gambelor și gleznelor, feselor, țoldurilor și a abdomenului, tendoanelor picioarelor, tricepșilor,

Datorită posibilității de a selecta modul de vibrație al aparatului, cu ajutorul celor patru programe, putem realiza un numar de 12 programe de antrenament zilnic pentru toate grupele de mușchi principali:

  1. GENUFLEXIUNI, pentru mușchii cvadricepși, fesieriși spate;
  2. GAMBE, tonifierea gambelor și a mușchilor abdominali;
  3. PODUL PELVIAN, tonifierea mușchilor coapsei și fesieri;
  4. RELAXARE SPATE, relaxarea mușchilor spatelui, șoldului și ai coapsei;
  5. EXERCIȚII COBORÎRE TRICEPȘI, tonifierea mușchilor tricepși, dar si cei din zona superioară a spatelui și a umerilor;
  6. ABDOMEN INFERIOR, tonifierea mușchilor abdominali;
  7. RELAXARE UMERI ȘI GÂT, pentru relaxarea mușchilor umerilor și ai gâtului;
  8. FLOTĂRI, pentru tonifiarea mușchilor pectorali, umeri și tricepși;
  9. ÎNTINDEREA MUȘCHIULUI ABDUCTOR, pentru tonifierea mușchilor coapselor inferioare;
  10. FANDĂRI, tonifierea mușchilor cvadricepși și fesieri, cu tensionarea tendoanelor din zona respectivă;
  11. MASAJ GAMBE, pentru un masaj revigorant al gambelor;
  12. MASAJ AL MUȘCHILOR CVADRICEPȘI, pentru un masaj revigorant al mușchilor cvadricepși;

bioversity.ro folosește fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru.

Înainte de a continua navigarea pe site-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege termenii de utilizare și politicile noastre.

Sunt de acord